.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه‌ اهانت‌هاي فاطمه رجبي به هاشمي

فاطمه رجبی معتقد است: اینکه بگوییم اقای هاشمی خیلی انقلابی بود خنده آور است چرا که امام چارچوبی به انقلاب اسلامی دادند که مشروعیت نظام اسلامی را مشروعیت نظام الهی معرفی می کند.

همسر غلامحسین الهام در گفت و گو با خبر آنلاین درباره نامه اخیر خود به نادران، افزود:احساس کردم ایشان نااگاهانه در خصوص اولویت دادن به پرونده هاشمی ها جریان مفاسد را دنبال می کنند و یا از جز به کل می روند و معتقدم که اگر واقعا چنین چیزی باشد این نامه یک هشدار است تا بار دیگر این اولویت بندی انجام شود.

وی ادامه داد: مطلب دیگر اینکه وقتی آقای عسگری در مناظره تلوزیونی خود چند بار از آقای نادران نام برد، فکر کردم که شاید نکرده آقای نادران آگاهانه این کار را می کند وعامل هاشمی است. بازهم فکر می کنم آقای نادران نااگاهانه این کار را کرده اند.

به نظر فاطمه رجبی آیت الله هاشمی رفسنجانی از اول انقلابی نبوده است.

وی می گوید: یکی از آقایان گفته بود که دلمان برای هاشمی دهه شصت تنگ شده است و من می گویم هیچ وقت دلم برای هاشمی دهه شصت و حتی روزهای اول انقلاب هم تنگ نمی شود.

وی با اشاره به سخنرانی های اوایل انقلاب آقای هاشمی تاکید می کند:البته من هم مانند بسیاری از مردم ، صحبتهای انقلابی از ایشان به یاد دارم ولی این سخنان آنچنان هنرمندی در آن زمان نبود.در آن دوران هر بچه ای هم تندترین شعارهای انقلابی را سر می داد و اینکه بگوییم اقای هاشمی خیلی انقلابی بود خنده آور است.امام چارچوبی به انقلاب اسلامی دادند که مشروعیت نظام اسلامی را مشروعیت نظام الهی معرفی می کند. اقای هاشمی در حال حاضر پرده از افکار خود چه به لحاظ تئوریک و چه رفتاری برداشته است .

رجبی تاکید می کند:از نظر آقای هاشمی حاکمیت نظام با تغییری که همه قدرت دست ما باشد و ما براساس تفسیری که از اسلام داریم کشور را بچرخانیم معنی پیدا می کند. شاهد این تفسیر از اسلام، 8 سال حاکمیت ایشان ، یعنی توسعه ای بود که همان برنامه های شاه را پیاده می کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 خرداد 1389
خمیر که شل شد لاک هم آب پس می دهد من به عنوان یک ایرانی شیعه از این ادبیات رسانه ای بسیار شرمنده ام ما ملت نجیبی بوده و هستیم نمی دانم چرا نه به اصالت نژادیمان توجه میکنیم ونه به آموزه های دینی مان نمی دانم در خصوص حقوق اجتما عی و ادب اجتما عی با این همه تهمت و افترا و حرمت شکنی به بچه هایمان چه می خواهیم بگیم درست است که امروز پاکن دست ماست ولی باید دقت کنیم فقط غلط ها را پاک کنیم به نظر میرسد برخی همه نوشته های قبلی را نادرست پنداشته و قصد پاک کردن آنرا دارند حتی نوشته های خودی هارا هم قبول ندارند خدا عاقبت همه ختم به خیر گرداند.
نا شناس 1 خرداد 1389
آیا این اهانت ها به امنیت ملی ایران صدمه نمیزنه یا چون همسر فرد با نفوذی هست میتونه هرچی خواست به افراد نسبت بده-
نا شناس 1 خرداد 1389
آخه اين خانمه توي اين مملكت ويا دراين دولت چه منصبي دارند ؟ چرااجازه ميدهيم به راحتي به بزرگانمان اهانت كنند ؟ مگربه آخرخط رسيده ايم كه همه چيز بايد هزينه شود ؟ واقعا" متاسفم .والله قسم كه از صميم قلب متاسفم . م.ر ازساري

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.